čtvrtek 8. října 2009

Dovolená

Jak ten čas letí. V neděli jsem měla poslední pracovní den. A teď si již vychutnávám zaslouženou dovolenou. Samozřejmě, že placenou. Počasí se umoudřilo a v já jsem se v pondělí vypravila dopoledne na pláž. Jaké blaho vychutnat si dopoledne tímto způsobem. Budíka na půl sedmou jsem po několika měsících přetočila na půl devátou (preventivně, abych neprospala celý den). Koupila jsem si permanentku do fitka v jednom hotelu (v ceně mám i bazén s jakuzi, saunu, turecké lázně, squash a bůhví co ještě) a společně s Jitkou a teď i Renčou se chodím za večer odreagovat.
Konec sezony je na spadnutí. Minulý týden odjeli kluci z kapely a v sobotu zavřel y Keops a Physical. Takže na zábavu tu zbylo jen Bolero.
Tento víkend tu v přístavu proběhne slavnost "Llampuga", což je taková prezentace několika restaurací, co dokážou udělat za pokrm z makrely (llampuga=makrela). Takže se v neděli pěkně napapám:-). Ne, že bych denně nepapala. Dnes jsem si udělala paellu.

Jo ty fotky úplňku jsem udělala v neděli a stálo mě to několik svědivých kousanců od komárů. Ti se tu vyrojili po několika denních deštích.

Žádné komentáře:

Okomentovat