pátek 16. října 2009

Odpolední procházka po kopcích nad Canyamelem


Tak už i na Mallorku dorazila zima. No ne taková jako teď panuje v Česku, ale ty tam jsou dny kdy jsem se válela hodiny na pláži a procházela jsem se v tričkách bez rukávů. Slunce sice svítí, ale vítr je studený. Řekla bych, že tu máme takové příjemné babí léto. Příjemné hlavně pro turisty, já jsem zmrzlá jako h.... Aby ne, po měsících nepřetržitého pocení se je to opravdu nezvyk. Minulý rok jsem se v moři koupala ještě 21. října, tento rok to bylo v pondělí 12. října. Moře je sice ještě teplé, ale vzduch je chladný.
Včera jsem se vydala na jednu z posledních výprav s fotákem po okolí. Už nějakou dobu mě zajímala věž na jednom kopci nad Canyamelem, která je vidět i z Cala Ratjady. Tak jsem se autobusem vydala do Canyamelu a odtud hurá na průzkumnou cestu do kopců. Kupodivu nebylo vůbec těžké najít cestičku v lese a dokonce jsem nebyla jediná, kdo se tudy vydal. Dostala jsem se až k věži a naskytl se mi další z kráných pohledů na místní pobřeží.
Nějak se mi nechce o tom rozepisovat. Tady jsou fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat